Contact verloopt na aanschaf keuken 100% via email. Bij bellen krijg je een externe telefoniste die verder niets weet en helemaal niets kan betekenen voor je.
Mails worden binnen 2 werkdagen beantwoord.
Zeer onhandig wanneer er op korte termijn onvoorziene dingen geregeld/ aangepast moeten worden wat bij mij het geval was. Contact is ook dan dus onmogelijk en dat geeft onnodig veel stress.
Mijn online dossier is onvolledig, hoe lang de monteurs verwachten bezig te zijn is een raadsel, ondanks dat wel gezegd wordt dat het in een mail vermeld staat, wat dus niet zo is.
Onder iedere mail staat een overdreven lang, uiterst zorgvuldig opgesteld epistel waarin uitgebreid benoemd wordt waarom je alleen maar kunt mailen.
Het maakt al met al de hele beleving echt een stuk minder leuk en heel onpersoonlijk. Een groot contrast met hoe je in de showroom benaderd wordt, en door de styliste die erna nog langskomt, wat zeker een plus is.
Wanneer je voor 15k een keuken aanschaft, vind ik toch wel dat er daarna íets meer contact opties mogelijk horen te zijn.
Daarom zou ik volgende keer niet voor Kuchenwelt kiezen. Het is nl ook niet echt goedkoper dan veel andere keukenzaken, dus ik zou dan kiezen voor een zaak waar wel meer persoonlijke service bij zit voor wanneer dat nodig is. Ook al zou ik er waarschijnlijk niet eens gebruik van maken, wil ik die optie wel kunnen benutten.
Reactie van de eigenaar:Beste An,
Wij spreken vooraf af dat wij per mail communiceren, zodat voor u en voor ons alles zwart op wit staat en er nooit discussie ontstaat waar een probleem is ontstaan.
Vroeger deden wij dat ook telefonisch, maar dan was het nogal eens dat iemand zei, dat heb ik telefonisch besproken. En dan ontstaan de grote problemen pas echt.
Wij antwoorden op werkdagen eigenlijk altijd dezelfde dag en vaak binnen 2 uur. U kunt mij een mail sturen, dan kan ik dat nakijken voor u.
De telefonistes werken7 dagen per week van 09.00 tot 21.00 uur, 361 dagen per week, maar er is geen personeel te vi den dat veel verstand heeft van keukens die alle vragen kunnen beantwoorden. Het is jammer dat u dit als negatief heeft ervaren, maar stuurt u mij uw referentienummer en ik kijk het na voor u. Ronald@kuchenwelt.nl