Naar aanleiding van alle positieve reviews, ook maar eens een afspraak gemaakt bij Kuchenwelt in Heerhugowaard. Helaas ben ik niet heel positief. De reviews op de site zijn betaalde reviews, hiervoor krijg je korting als je een positieve review geeft. Ik wil wel een review geven maar pas als de keuken geplaatst is. Had een heel verhaal maar niemand zit daar op te wachten. Daarom maar + en -Postief: vriendelijk, koffie met iets lekkers, eventueel een hapje erbij, kaartje voor de wasstraat. Styliste service.Negatief: te veel mails wat je allemaal niet moet doen, waar je je aan moet houden, wat extra geld kost enz enz. Afspraak om de keuken te plaatsen wordt helaas door ziekte afgebeld, jammer van je vrije dag maar goed kan gebeuren. Helaas nog wel een kleine week zonder keuken gezeten. Nu de keuken staat ben ik toch teleurgesteld in de kwaliteit van de keuken. Hadden gesproken over vingerafdruk vrij volgens Manuel hield je dat altijd een beetje, maar het is niet een beetje het is verschrikkelijk elke vinger zie je en eraf wrijven valt niet mee. Alles is zo kwetsbaar ben benieuwd hoe het er over 1 jaar uitziet. Helaas is de koelkast deur en het deurtje erboven beschadigd, deze komen ze over 8 weken opnieuw monteren dus helaas weer een vrije dag. Als tip wil ik meegeven neem goed de tijd om een beslissing te maken en koop de keuken niet gelijk. Slaap er een nachtje over. Succes allen met de aanschaf van je keuken.Inmiddels zijn de beschadigde kastje vervangen. Dat is netjes opgelost. Voor wat betreft de vingerafdrukken; dit zijn ze komen schoon maken. De vlekken hadden te maken met de plastic beschermlaag hiervoor krijg je spul om het schoon te maken. Wij hadden dat niet gehad. Maar na het schoonmaken is het stukken beter geworden. De vingerafdrukken die er op komen zij er nu eenvoudiger vanaf te halen. Daar ben ik blij mee. Twijfel nog een beetje aan de Duitse degelijkheid, maar de tijd zal het leren. Van 2 naar 4 sterren
Reactie van de eigenaar: Beste Astrid,Wat vervelend dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van de keuken.Als ik het lees, is het niet de kwaliteit van de keuken, maar de vingerafdrukken waarover u niet tevreden bent. We kunnen altijd kijken wat daarmee is natuurlijk, daarover mag u mij rechtstreeks een mail sturen hoor ronald@kuchenwelt.nl.U geeft ook aan dat wij teveel mails sturen, wat ik best begrijp. We willen juist dat een klant goed op de hoogte is van wat er allemaal gaat gebeuren. Sturen we dat in één mail, dan wordt eroverheen gelezen. Daarnaast vind de ene klant het fijn om juist goed op de hoogte gehouden te worden en de andere niet. Door uw review ga ik erover nadenken om de klant te vragen of hij/zij alle mails wil ontvangen of juist niet. Kijken hoe we dit zouden kunnen integreren in het traject. Ik wens u echt veel plezier van uw keuken.