Styliste service

Wij zijn bij KüchenWelt op het gebied van keukens onze tijd ver vooruit. Om onze klanten goed van dienst te zijn, hebben wij de styliste service opgezet. Wanneer u normaal een keuken koopt, is het gebruikelijk dat u alles in de winkel afhandelt. De verkoper geeft het advies op basis van gevoel en wat u hem verteld.

Toch is het een feit dat kleuren combineren ook een vak is. Hoe is het dan mogelijk dat de verkopende partij, zonder een bezoek aan uw huis de juiste kleur voor u kan bepalen?

Voorbeeld:

De heer en mevrouw de Vries willen graag een ULTRA witte keuken, in de showroom komt de kleur mooi uit en is het precies wat men in het hoofd had. Waar geen rekening mee gehouden werd, was dat de keuken met veel ramen en een grote schuifpui aan de tuin naar het zuiden is gericht. Toen de keuken kwam, is mevrouw de Vries teruggegaan naar de winkel, omdat zij de keuken veel te koud en kil vond ogen. Bij de desbetreffende showroom kon men mevrouw de Vries echter niet helpen omdat er wel degelijk Ultra gekocht was en op papier stond. 

Kortom de keukenwinkel trof geen blaam…. Of was dit toch te voorkomen geweest?

Hoe is een dergelijke situatie te voorkomen?

Onze stylistes komen met alle beschikbare modellen van zowel keuken, het werkblad en de grepen bij u langs. Ter plekke meten zij als eerste de ruimte in en gaan dan samen met u de opstelling doornemen. Kan het toch nog beter, of meer ergonomisch?

Doordat men ter plekke de situatie kan bekijken ziet de styliste soms toch dingen waar geen rekening mee gehouden is tijdens de verkoop. Geen probleem, want we veranderen het gewoon in de juiste opstelling.

Daarna gaan zij samen met u de kleuren bepalen, en dan wordt er wel rekening gehouden met wat er ter plekke mooi of juist niet mooi uitziet. Daarmee voorkomen wij ontzettend veel teleurstelling, want eenmaal geleverd kan er niet meer veranderd worden.

De styliste is circa 2 tot 3 uur samen met u bezig de puntjes op de i te zetten. Daarna gaat dezelfde styliste de keuken voor u bestellen en controleert zij ook de orderbevestigingen. Is die keuken geleverd komt zij ook nog eens langs om de keuken te bekijken. Als er dan iets is bespreekt u dit met de persoon die samen met u de keuken heeft doorgenomen. Zo voorkomen we dat u eerst 10x aan een serviceafdeling uw verhaal moet uit te leggen. Heerlijk toch….?

Onze adviseurs kunnen u alles vertellen over deze service. Wij zijn er trots op dat wij dit unieke concept bedacht hebben. Deelt u dit gevoel kom dan langs op een van onze actiedagen.


Heeft u al een keuken gekocht?

Maak dan een afspraak met een styliste >>

styliste service

Voordelen styliste

  • check
    Controle bij u thuis
  • check
    Aanpassingen na keuken keuze mogelijk
  • check
    Zekerheid juiste kleur
  • check
    Controle na levering
  • check
    Styliste voorkomt keukenfouten